son gün

son gün. basak şenova'nin bize bir önceki gün yönelttigi metodoloji sorularından sonra can altay ve marijn van kreij'le birlikte orada olan herkesin içine sinen sorulu tartışmalı bir "açık masa" geçirdik.
güzel bir düet oldu, birbirinden farklı üretimleri iletişim, biriktirme, dönüştürme, gündelikle uğrasma noktalarında birbirine teğet geçti.
can spike island'da ve bethanien'de yaptığı rezidanslarda ürettiklerini de göstererek bize bugüne gelen bir üretim döngüsü çizdi.
kendisine türkiye'deki güncel sanatta kendisini nerede gördüğünü de sordum.

marijn bugün dördüncü fanzinini de yapip gon'a bir kartpostal bıraktıktan sonra bugün amsterdam'a dönmek üzere yola çıktı. dünkü açık masa'dan sonra neden ben, diye sordu.
calış odayı gibi kendine soru soran bir projede esas kıymetli olan potansiyeli olan farklı dilde biriyle calışarak -burada bu kişi sensin- bu deneyin sana farklı bir açılım getirip getirmediğini de görmek diye cevap verdim. sadece ingilizce konuşarak iletiştiğin bir ortamda böyle bir deneyime katılarak da gözü karalığını gösterdin diye ekledim.
bugün
selim birsel ulakla mekan mudahalesini yolladi. bugun o da yerlesecek. sonuna kadar mesai, sonra da ağzımız tatlanarak bitirmek için urban cafe'de tenten istanbul'da filmi.

0 Responses to "son gün"